pergilah..

| |

menghilangkan diri tnpa sepatah kate mmg menyakitkan..
b'bulan aku tggu mse ni utk b'terus terang.
tp die pergi cm2 je..
aku tau b'laku slah fhm.
ati t'tye2,perlu ke aku tggalkan luahan 2 kt dlm msj box die je?
klu luahan 2 hye akn mnambah mslah y b'pnjangan,mgkin xperlu.
so aku amk kputusan spt ap y die lakukan,
pergi tnpa sepatah kte..

tp aku b'syukur krn mnahan p'kataan.
aku xtmbah mslah y lbh besar kt die ms 2.
bia la die pk ap pn.mgkin itu lbh baek.
mgkin..

smoga ap y die lalui akn m'jdikan die lbh kuat.
aku jgk trut melalui saat2 sukar mse 2.
tp aku tau,aku mmpu hadapi s'dri.
sbb slama ni pn aku b'sndri.

kdg2 muncul prasaan bnci..
kdg2 trase rndu..
tp utk ap?
lpekan,buang la jauh2 prasaan x halal 2.
bkn ke sume ni prancangan Dia?
smpan y aku dayung t'sesat ke laluan y salah,
Dia byk bg ptunjuk utk aku b'alih arah.
aku xragui..x skit pn..
cme trase berat ati..
haii sakinah..tlg la kuatkan ati..

0 comments:

Post a Comment